Sochta Hoon K Usy Neend Bhi Aati Hogi
Sochta Hoon K Usy Neend Bhi Aati Hogi

سوچتا ہوں كے اسے نیند بھی آتی ہوگی

یا میری طرح فقط اشک بہاتی ہوگی




وہ میری شکل میرا نام بھلانے والی

اپنی تصویر سے کیا آنکھ ملاتی ہوگی




اِس زمین پہ بھی ہے سیلاب میرے اشکوں سے

میرے ماتم کی سدا عرش حیلااتی ہوگی




شام ہوتے ہی وہ چوکھٹ پہ جلا کر شامیں

اپنی پلکوں پہ کئی خواب سلاتی ہوگی




اس نے سلوا بھی لیے ہونگے سیاہ رنگ كے لباس

اب محرم کی طرح عید مناتی ہوگی




ہوتی ہوگی میرے بوسے کی طلب میں پاگل

جب بھی زلفوں میں کوئی پھول سجاتی ہوگی




میرے تاریک زمانوں سے نکلنے والی

روشنی تجھ کو میری یاد دلاتی ہوگی



دِل کی معصوم رگیں خود ہی سلگتی ہونگی

جون ہی تصویر کا کونا وہ جلاتی ہوگی




روپ دے کر مجھے اِس میں کسی شہزاادی کا

اپنے بچوں کو کہانی وہ سناتی ہوگی

Sochta Hoon K Usy Neend Bhi Aati Hogi
Ya Meri Tarah Faqat Ashk Bahati Hogi


Wo Meri Shakal Mera Naam Bhulanay Wali
Apni Tasweer Se Kia Aankh Milati Hogi ?


Is Zameen Pe Bhi Hai Selaab Mere Ashkon Se
Mere Matam Ki Sada Arsh Hilaati Hogi


Shaam Hote Hi Wo Chokhat Pe Jala Kar Shamain
Apni Palkon Pe Kayi Khawab Sulati Hogi


Us Ne Silwa Bhi Liye Honge Siyah Rang Lebaas
Ab Moharram Ki Tarha Eid Manati Hogi


Hoti Hogi Mere Bosay Ki Talab Main Pagal
Jab Bhi Zulfon Main Koi Phool Sajati Hogi


Mere Tareek Zamanon Se Nikalne Wali
Roshni Tujh Ko Meri Yaad Dilaati Hogi


Dil Ki Masoom Ragain Khud Hi Sulagti Hongi
Joon Hi Tasweer Ka Kona Wo Jalati Hogi


Roop De Kar Mujhe Us Main Kisi Shehzaday Ka


Apne Bachon Ko Kahani Wo Sunati Hogi...