apne ehsas se choo kar mujhe sandal kar do
apne ehsas se choo kar mujhe sandal kar do

 
اپنے احساس سے چھو کر مجھے صندل کر دو

میں کہ صدیوں سے ادھورا ہوں مکمل کر دو




نہ تمہیں ہوش رہے اور نہ مجھے ہوش رہے

اس قدر ٹوٹ کے چاہو مجھے پاگل کر دو




تم ہتھیلی کو مرے پیار کی مہندی سے رنگو

اپنی آنکھوں میں مرے نام کا کاجل کر دو




اس کے سائے میں مرے خواب دہک اٹھیں گے

میرے چہرے پہ چمکتا ہوا آنچل کر دو




دھوپ ہی دھوپ ہوں میں ٹوٹ کے برسو مجھ پر

اس قدر برسو مری روح میں جل تھل کر دو




جیسے صحراؤں میں ہر شام ہوا چلتی ہے

اس طرح مجھ میں چلو اور مجھے جل تھل کر دو




تم چھپا لو مرا دل اوٹ میں اپنے دل کی

اور مجھے میری نگاہوں سے بھی اوجھل کر دو




مسئلہ ہوں تو نگاہیں نہ چراؤ مجھ سے

اپنی چاہت سے توجہ سے مجھے حل کر دو




اپنے غم سے کہو ہر وقت مرے ساتھ رہے

ایک احسان کرو اس کو مسلسل کر دو




مجھ پہ چھا جاؤ کسی آگ کی صورت جاناں

اور مری ذات کو سوکھا ہوا جنگل کر دو

Apne Ehsaas Se Chu Kar Mujhe Sandal Kar Do
Me K Sadiyon Se Adhoora Hun Mukamal Kar Do

Na Tumhe Hosh Rahe Aur Na Mujhe Hosh Rahe
Is Qadar Toot K Chaho K Mujhe Pagal Kar Do

Tum Hatheli Ko Mere Pyar Ki Mehndi Se Rango
Apni Aankhon Me Mere Naam Ka Kajal Kar Do

Dhoop Hi Dhoop Hun Me Toot K Barso Mujh Par
Me To Sehra Hun Mujhe Pyar Ka Badal Kar Do

Is K Saye Me Mere Khawab Mehak Uthen Ge
Mere Chehre Pe Umeedon Bhara Aanchal Kar Do

Apne Honton Se Koi Mohar Lagao Mujh Par
Ek Nazar Pyar Se Dekho Mujhe Ghayal Kar Do